Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Thursday, July 7, 2011

Oh My Dream Ring!

Semalam aku MC so melepak dekat rumah dengan bosannya.Mula la rasa nak je pergi ofis buat kerja.Cewah!macam banyak sangat je keje kene buat kan,padahal takde keje pun..ahakz!En.kekasih pulak keje so memang bertambah lagi la bosan.So sementara tunggu En.Kekasih balik dari keje aku pun plan la apa nak buat petang nanti.Fikir punya fikir,decide nak jalan-jalan dengan En.Kekasih di Ipoh Prade,actually bukan la suka sangat pergi Ipoh Prade tue tapi entah tak tau kenapa nak ke sana pulak semalam.

Yeay!pukul 5pm En.kekasih balik dari keje so terus la ajak En.kekasih keluar.Pas dah siap apa semua kami pun pergilah ke Ipoh Prade tue..jalan-jalan je..and tetibe jumpe kedai emas..heeeee..muka aku pun berseri
-seri tetiba dan secara mengada-ngada mengajak En.kekasih masuk untuk tengok-tengok cincin..hahahahaha..awal lagi kan nak beli cincin,alah!tak pe..bukan nak beli..nak tengok je..cewah!!

Masuk je kedai tue..terus mata bersinar-sinar..+ rambang mata terus.Kalau boleh nak senyum sampai ke telinga la..heeeee..Layanan yang diberi pun sangat la tip top..pekerja kedai tu siap terangkan macam-macam..tentang harga pulak..sangat la murah..PANG!!!!tak pasal kene sepak dengan En.kekasih kalau cakap macam tue.heeeee..tak sangat murah tapi still on budget lagi..+ ada discount lagi weyh!adoi!sangat la tidak sabar aku ni kan..So apa lagi aku pun try satu demi satu cincin dan akhirnya aku jumpa cincin yang aku rasa macam nak menangis.Sebab cincin tue sangat sesuai..MY DREAM RING!!En.kekasih pun suka cincin tue.Ok dah sarung rasa mcam tak dah tanggalkan lagi..heeee..Sorry tak dapat nk amik gambar cincin tersebut sebab policy kedai tue kot sebab bila aku tanya nak amik gambar,pekerja tue kata tak boleh..tak apa..tak kecik ati...!!hahahaha..sumpah!kecik ati la weyh!aku dah jumpe cincin idaman aku sejak dulu lagi ye..takpe..aku hormat policy kedai tue.tunggu la bila dah beli nanti akan aku tayang puas-puas..hahahahahah
tapi bila search kat google pagi ni ada cincin yang ala-ala cincin semalam tue..so boleh dibayangkan cincin tue ye..heeeeeeeeeeee

cincin ni ada kat kedai semalam..1st cincin yang dicuba

cantik kan..?

ni pun ada semalam..harganya...RM_ 4_ 9...heee

ya Allah..indah sungguh..

yang ini pun ada semalam.cantik jugak kan..

yang ini la yang aku cuba semalam..cantik x?

Nak lagi best tentang kedai semalam,dorang sekarang tengah buat promotion..beli 2 apa saja barang kemas yang ada kat kedai tue dapat 40%!ha!amik kaw!!!nak apa lagi..nak tunggu pa lagi..!PANG!kene lagi la aku kalau cakap macam tue depan En.Kekasih..heeee..mesti la tunggu DUIT..heeeee..insyallah,cukup bulan ni or bulan depan dapat la cincin idaman ni..Tapi kata En.kekasih,sabar dulu survey-survey tempay lain dulu.Erm...baik lah..(dgn muka yang sangat kecewa)hahahahahah...

2 comments: