Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Wednesday, November 23, 2011

finally dream ring

alhamdullilah..finally i got my dream ring..happy tak terkata..rasa nak melompat-lompat je bile en.kekasih tunjuk ring tue..ok..aku nangis..hahahahahahah..thank you so much en.kekasih.the best part,cincin tue jodoh aku sbb bile sarung je kat jari manis ni..smua nyer aku nampak perfect kt cincin tue..saiz memang muat (selagi aku x mengemukan bdn smpai march)hahahahah..everything la kat mata aku perfect kt ring tue...


mcmnie la rupa dream ring aku..insyallah cincin ni akan tersarung on march!

No comments:

Post a Comment