Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Wednesday, November 23, 2011

less than 3 month je lagi

haih..lama nyer la update blog ni..busy sgt2..ni pun tetibe ade mood nk update..hahahha..macam mane perkembangan persiapan e-day aku?erm...alhamdullilah semua nyer ok..buat masa nie belum ada masalah sgt.sedar x sedar kurang dari 3 bulan je lagi majlis e-day tue.ok terus terang cakap skang ni aku agak kalut sikit.tapi aku bersyukur sgt2 sbb family aku kebanyakkn buat business yg melibatkn perkahwinan.so ringan sikit la kesusahan hati nie..

cthnyer mcm photographer,sepupu aku sendiri yg akan incharge.and the best part FOC..hahahhahahah...then make up dpt discount dari sepupu jgk..and hanatarn chocolate for both side pun dpt discount dari cousin jgk..ya Allah..alhamdullilah..moga kalian juga di murahkn rezeki..amin..

hope masa majlis nanti semua nyer berjalan dgn lancar..majlis nie sebenarnya 3 in 1 tau..sbb majlis merisik disekalikan dgn majlis e-day and tarikh yg kami pilih sama dengan hari jadi adik aku.so ayah kata buat sekali smua..lg senang..alhamdullilah...

cuma sekarang ni aku perlu lebih berbincang dengan parents tentang tetamu,canopy and catering/masak sendiri..ikutkn hati aku..aku nk mintak masak sendiri je.jimat kos and rasa juga la merewang kan..sebab takot masa kawin nnti x rasa merewang2 ni.tentang canopy plak cousin yg merangkap make up aku nanti akan tlg carikn canopy yg aku nk.actually aku nk canopy transparent but cousin ckp mhl,so terpakse la lenyapkn terus angan2 tue..hahhahaha..xpe la..and masa e-day ada pertambahan,aku nk buat candy buffet..skang ni mcm dh trand plak ada candy buffet kan..bagus jgk ada candy buffet ni..sbb boleh menjimatkan kos utk bagi goodies kat kanak2 plus menarik la perhatian kanak2 kecil ni kan..hahhaha..konon je.....

No comments:

Post a Comment