Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Wednesday, December 14, 2011

goodies bag..idea2!

ok masalah ni aku still x settle2 lagi..pening kepala sal goodies bag yg nk bg kt guest nanti masa bertunang..ok saya tau saya mengada sbab bertunang pun nk bagi goodies bag or doorgift kan..huhuhuhu..ah!lantak la apa org nak cakap dah itu yg aku nak. :P

after discussion ngan cousin tersayang(kak long wati) yg di in charge utk membuat home made chocolate utk dulang hantaran and goodies bag..masalah nyer skang ni aku x tau or xde idea lagi nak buat goodies bag or door gift tue mcmner..tp lepas dh bincang-bincang..aku decide utk bagi goodies bag utk pihak lelaki lain dari guest yg lain..yelah!side lelaki kan tetamu khas so kene la special kn..

 
ni home made chocolate dari kak long wati..chocolate nie aku decide nak bagi kat guest yg dtg nanti...
dan utk side lelaki nyer..aku bagi chocolate nie ngan apam polkadot yg aku sendiri buat..ceh!
poyo je kan..alah..jimat budget ape..so beza nyer skang utk guest lain hanya ade chocolate but side lelaki ade apam polkadot ni..

and aku jgk decide nak letak chocolate and apam polkadot ni dlm paper bag..wah!go green la plak kan..heeee..so smlm aku pun meng-google la sample2 paper bag..cantik2 ooooo...!meh jamu mata..







creative kan..utk label tue aku sendiri akan design and i think to order rubber stamp utk cop2 kat paper bag..wah!jimat kos ni..smua nyer nak buat sendiri..tunggu kan sample  yg akan aku buat nanti ye!selain tue paper bag ni boleh la guest2 re use balik..go green weh!heeeee..semangat je lebih aku ni kan..enjoy!

3 comments:

  1. hai dear..
    salam perkenalan dari B2B dari selangor :)
    dan follow kamu..

    as pun guna brown paper bag..jimat & pantas..hehee

    ReplyDelete
  2. hello .. ^___^ same la kite . hihi . gune paper bag je . dalam org tak tahu ape dlm tu . nmpk mewah dari luar . hii . follow you ye .
    follow me back . ceritabakalpengantin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam as and dell

    salam perkenalan..
    yup..the idea gne paper bag ni cam jimat kos jgk..sbb paper bad xde la mahal pun then utk thank you tag tue mieza buat sendiri jgk..curi2 guna printer office...heeee..nnti mieza update sample yg mieza dh siapkn ye..and hope dpt share ngan u all jgk..

    ReplyDelete