Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Thursday, February 2, 2012

Alhamdullilah

Alhamdullilah...
ya Allah lama nyer la x update kan..sibuk dengan kerja,tuntutan persiapan majlis..erm..sampai masa untuk diri sendiri pun tak ada.
last 2 weeks aku balik KL..ibu ajak beli barang untuk majlis.ibu cakap banyak lagi yg belum beli.nak beli apa eh?hahahahha..aku sendiri tak tahu nak beli apa sebenarnya sebab rasanya semua nyer dh cukup kot.hahahahah..dush!dush!dush! amek kaw!
sehari sebelum tue mak long aku call tanya bekas bunga rampai dah beli ke belum..cupcakes nanti nak letak atas ape la..and macam2 lagi..oh!banyak lagi rupanye..
so masa kat KL tue aku pun berjalan cuci mata dgn ibu.pilih2 kain untung dulang girls..cari tempat bunga rampai.yang penting semua nya under budget..yeay!
so untuk yg membawa dulang..(dulang girls) aku pilih warna grey+gold sikit..cantik...cewah!and kakak yg jual kain tue pun sgt baik bagi discount.ouh!lupe lak aku beli kain utk baju dekat kedai2 yg tepi jalan TAR tue je..pastue cari kain untuk nenek and ibu jugak.
untuk bekas bunga rampai aku just beli 5 bekas je sebab besar.1 bekas RM2..oklah tue kan..heheheheh..ape lah nak jadi ngan aku nie pakai amik je..


kain untuk dulang girls!cantik kn.......


ops!tue total semua kain yg dah diborong oleh ibu......heheheh

the next day,kami ke rumah maklong di damansara..ok!maklong aku nie wedding planner so dia di arahkn oleh ayah ku utk menguruskn aku nyer majlis tunang sampailah majlis kahwin nanti..alhamdullilah..senang kn....so aku dah x payah nak pening pale pikir sal wedding planner sebab dah sedia ada..thanks mak long..and big thanks for kak yana(beloved cousin)jugak..kak yana design kan baju untuk tunang,nikah and kahwin nanti..wah!!!
ok..ok..ok..ni lah kain untuk majlis tunang nanti..

gemuk nyer..camner nie...dush!


abaikan muka poyo tue sbab sakit ibu ikat kain tue ketat sangat..

cantik x?ha!kain tue maklong aku sponsor..alhamdullilah..terima kasih maklong..much love u!

so..aku sangat la dah x sabar utk 3 march ni..insyallah semuanya akan berjalan lancar..harap semua dapat doakn ye..

bye!!!!


No comments:

Post a Comment