Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Tuesday, December 20, 2011

goodie bags

seperti yang dijanjikan aku dah pun cuba menyiapkan sample utk goodie bag utk majlis aku nanti..
alhamdullilah..smlm jgk dapat siap kan..ceh!mcm lama sgt je nak buat kan..
jap2...kalo ade yg tertanya2 lagi goodie bag camner yang aku idam2kan ada dlm entri ni..
biase2 je tapi aku cam rasa best..
and smlm aku pun buat la 1 sample..and i ni hasil nya..



ok x..ok x....??
ok bhn2 yg aku guna kan 
1)paper bag..xkisah la colour apa pun jnji paper bag
2)dolly paper
3)gunting
4)gam...

tue je...then guna kan creativity utk jdikan mcm dlm pic diatas or boleh buat lg bagus dari pic kat atas ni
but aku still nak komen dari b2b or sapa2 je yg sudi utk bagi comment yg ikhlas..
heeee...

enjoy!

3 comments: