Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Saturday, March 10, 2012

carian barang pelamin..haih!

petang tadi lepas majlis kahwin kakak fizi(bff hubby).me and hubby jalan-jalan cari barang2 yg masih belum cukup untuk pelamin pada majlis tunang nanti.al-maklum pelamin hias sendiri so kenelah mencari barangyg x cukup.selagi boleh sewa dengan harga murah grab je.
firstly,kami ke butik pengantin di taman anda(ipoh).owner butik tue sangat peramah and menawarkan harga yg berbaloi and in budget.asalnya kami just nak tanya dia ada sewa kan x barang-barang yang kami cari,lama-lama terus melalut sampai ke make up.the best pasrt bile dah tanya harga,setuju dengan harga ape semua..owner tanya majlis buat kat mana..kami pun jawap di KL..terus owner senyap!dia terkejut..owner ingat majlis kami di sekitar ipoh..terus dia rombak harga.walaupun dia rombak harga tak lah terlalu mahal sangat but hubby cakap survey la tempat lain dulu.lagipun mcm susah je kalo dari ipoh nak bawak ke kl..kos pengangkutan lain pulak.betul jugak cakap hubby..tapi pada b2b perak,me suggest sgt pergi la butik tepak sireh anggun ni.kalo nk dapat khidmat nasihat pun boleh.
lepas ke butik tepak sireh anggun..kami ke dios..ade barang-barang yg di cari tapi masalah nyer bukan untuk disewa..semua nya untuk di jual.
erm..b2b perak yg cari2 carpet bulu-bulu mcmnie
ada je kat dios..1 meter rm50..but me x beli pun sebab rasanya dios di kl boleh buat sewa je.so nanti balik kl baru ke dios.me also cari-cari cushion macam nie
ade x b2b yg tahu mane nak cari cushion mcm nie ngan harga yg berbaloi?kalo ada tolong ye..
untuk chandelier..alhamdullilah..dh jumpe..di dios kl,makcik yg tolong carikan..hehehhehe
cantik kn..tp dalam version colour putih la..semua picture2 ni hasil dari en.google..
hahahhaah..
habis carian barang pelamin.hubby ajak cari rumah pulak.walaupun dah ade rumah sekarang,tapi hubby rasa tak sesuai utk hidup berfamily kat rumah sekarang ni.hubby nak cari rumah teres.so carian rumah pulak.alhamdullilah..ade yang berkenan di hati kami tapi masih belum tahu lagi harga and keadaan rumah.insyallah nanti me update pasal rumah pula ye..

take care all!


No comments:

Post a Comment