Blog khas yang menceritakan segala perjalanan serta persiapan untuk misi khas 2012 nanti.Segala pahit manis perjalanan misi khas 2012 akan di coretkan disini. hanya perempuan biasa-biasa bersama lelaki biasa-biasa tapi perjalanan yang luar biasa..mungkin..

Thursday, April 12, 2012

Perbincangan untuk perkahwinan

Sabtu lepas selesai sudah majlis pertunangan...alhamdullilah semua nyer berjalan lancar..
dalam perbincangan tue ayah me mintak RM ....k sepersalinan kat pihak hubby.Erm,kata ayah..ayah tak nak susahkan orang yg bakal menjaga anak perempuan ayah yg hanya satu ni.(ok terharu..nangis jap..).Yang wajib akad,bkn pada nilai wang hantaran.terima kasih ayah.tapi sebenarnya me kurang fahamlah..ayah me mintak RM....k sepersalinan tue maksudnyer ape?
ok..yg me faham sepersalinan tue barang2 mcm handbeg,kasut dan lain2 la kan...but kene beli brg2 tue sampai nilai yg ayah me nk tue ke?

contohnyer.....
ayah me mintak RM10K SEPERSALINAN..hubby kene beli brg2 hantaran sampai genap RM10K tue ke?
so..sape yg tahu share2 la ngan me ye....
tahnk you so much!

1 comment:

  1. Nama saya mohamad zulhilmi zulkefli. Berusia 22 tahun. Lahir di lenggong perak tetapi dibesarkan di pulau pinang kedah dan perak. Sekarang menetap di bangi untuk terus mencari dan menggali ilmu.

    Mengikuti program kewangan dan perbankan. Berat badan saya terpaksa dirahsiakan. Tinggi saya pon begitu. Hobi saya ialah membaca buku dan mengumpul setem. Saya suka Menunggang motosikal kriss100. Berwarna biru.

    Saya pernah memenangi acara lompat dan lari dalam guni semasa darjah 2. Pernah makan burger dengan kawan-kawan sambil sengih sebab terlupa tutop zip.

    Cuba terangkan pasal diri anda pulak. Saya Nampak anda mempunyi ciri-ciri yang best. Anda agak kiut. Tampan. Cun. Cantik. Menarik.


    Ehhhhh…. Silap komen ke ni.. ;p

    ReplyDelete